1. ASPECTELE SIGURANTEI ACTIVE CUPRIND:
A. SUSPENSIA;
B. SISTEMUL ELECTRONIC DE STABILITATE;
C. CONTROLUL TRACTIUNII.
2. AUTOVEHICULUL SE SCOATE DIN SUPRAVIRARE PRIN:
A. BRACAREA VOLANULUI IN DIRECTIA DERAPAJULUI SI ELIBERAREA FRANEI SI/SAU ACCELERATIEI;
B. BRACAREA COLANULUI IN DIRECTIA INVERSA DERAPAJULUI SI ELIBERAREA FRANEI SI/SAU ACCELERATIEI;
C. DOAR ELIBERAREA DIRECTIEI SI ACCELERATIEI.
3. CUM TREBUIE POZITIONAT CAPUL FATA DE TETIERE?
A. CUM VA ESTE COMOD;
B. CAPUL TREBUIE LIPIT DE TETIERE;
C. MENTINETI O DISTANTA DE 10-15 CM FATA DE TETIERE.
4. CONDUITA PREVENTIVA PRESUPUNE RENUNTAREA LA:
A. DISCUTIILE CU PASAGERII;
B. MANEVRAREA SISTEMULUI AUDIO FARA COMENZI PE VOLAN;
C. CONVORBIRILE TELEFONICE, CHIAR SI PRIN INTERMEDIUL SISTEMULUI MAINI LIBERE.
5. CAPACITATEA DE A ANTICIPA ANUMITE SITUATII CRITICE PRESUPUNE:
A. REDUCEREA VITEZEI;
B. APRINDEREA FAZEI LUNGI CAND VIZIBILITATEA SCADE CONSIDERABIL;
C. PREGATIREA AUTOVEHICULUI PENTRU CALATORIILE PE DISTANTE LUNGI.
6. CE SISTEM ESTE RECOMANDAT SA FOLOSEASCA PE AUTOSTRADA PENTRU A CRESTE SIGURANTA, DACA MASINA ARE IN DOTARE UN ASTFEL DE SISTEM:
A. DE CLIMATIZARE;
B. REGULATORUL DE VITEZA;
C. DECUPLAREA ESP.