Țeapa luată de un român care a cumpărat un Renault Master din Austria. A avut un șoc când a mers cu ea la RAR

0
1213

Un roman a ajuns cu masina luata din Austria la RAR pentru o inspectie tehnica, dar a fost foarte mirat cand cei de acolo i-au spus ca era la un pas de a provoca o tragedie teribila, pentru ca franele nu functionau in totalitate, ba chiar mai mult, una din roti nu frana deloc. Instalatia fusese demontata si prinsa cu ce credeti? Soricei de plastic (coliere de plastic).

Inspectorii RAR Timiș au respins la inspecția tehnică un autovehicul de transport marfă, care avea o improvizație grosolană, care ar fi pus în pericol, cu certitudine, viața conducătorilor, pasagerilor și a celorlalți participanți la trafic.

Una dintre roțile din spate nu frâna deloc, pentru că mecanismul era demontat de pe discul de frână și prins cu șoricei de plastic de puntea din spate. O bucată de lemn asigura „etanșeitatea” sistemului, pentru a nu se pierde lichidul de frână.

Mașina fusese cumpărată de curând, iar noul proprietar a spus că nu a verificat-o pe dedesubt, iar inspectorii RAR tind să-l creadă. Oricum, au luat măsurile legale, până la aducerea la conformitate a mașinii.

„Să vă explicăm ce vedeți în fotografii: un etrier demontat de pe fuzetă și prins cu “șoricei” de plastic pe puntea spate, cu pistonul blocat cu o bucată de lemn pentru a nu ieși complet din locașul lui și a duce la pierderea lichidului de frână. Eficiența la frânare a roții respective? Zero… Viața conducătorului auto?

Pusă serios în pericol…

La RAR Timiș a fost adus, pentru eliberarea CIV, un Renault Master fabricat în 2015. Noul proprietar l-a cumpărat personal din Austria, iar șocul pe care l-a avut când colegii noștri i-au prezentat ce au descoperit ne face să credem că omul a fost un cumpărător de bună-credință. Ne-a spus că a ajuns noaptea la întâlnirea cu vânzătorul, a inspectat vizual mașina și a decis să o cumpere. Acest autovehicul a fost respins la RAR Timiș, nu a primit CIV și nu va primi documentul până când nu va fi readus în condiții tehnice optime.

Ne bucurăm că noul proprietar s-a prezentat la RAR înainte de a circula cu autoutilitara încărcată cu marfă și nu vrem să ne gândim la ce s-ar fi putut întâmpla în cazul unei frânări de urgență” au scris reprezentanții RAR pe Facebook.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.